Η αντιμετώπιση της απογοήτευσης στην εργασία είναι ένα πρωταρχικό παράδειγμα του πώς η υπέρβαση του εμποδίου μπορεί να είναι πιο σημαντική από το ίδιο το εμπόδιο.
Ίσως το έργο για το οποίο εργάζεστε εδώ και μήνες ξαφνικά ακυρώθηκε για διάφορους λόγους. Ή ο καλύτερός σας φίλος, στο γραφείο, να βρήκε κάτι καλύτερο και να έφυγε από τη δουλειά. Ή ένας συνάδελφος που συμπαθούσατε, σας κακολόγησε.
Μερικοί άνθρωποι χειρίζονται τα σκληρά συναισθήματα καλύτερα από άλλους. Προφανώς, όλοι έχουμε συναισθήματα, και όταν αυτά τα συναισθήματα κλονίζονται, οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν αυτά τα συναισθήματα διαφορετικά. Ωστόσο, οι επαγγελματικές απογοητεύσεις είναι απογοητεύσεις και η κατάλληλη αντιμετώπιση τους είναι σημαντική για τη μελλοντική επαγγελματική μας επιτυχία.
Να είσαι ειλικρινής
Εκτός και αν είσαι ένας εξαιρετικός ηθοποιός, για τους υπόλοιπους από εμάς, η απογοήτευση φαίνεται στα πρόσωπά μας, τον τόνο της φωνής μας, ακόμα και στον τρόπο με τον οποίο περπατάμε.
Οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ότι είστε απογοητευμένοι, γι ‘αυτό να είστε ειλικρινείς. Μην αποκαλύπτετε λεπτομέρειες, αν δεν θέλετε, αλλά απαντήστε σε κατάλληλες ερωτήσεις με ειλικρίνεια και χάρη. Εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε σε μια ερώτηση, είναι καλύτερα να το πείτε, από το να φτιάξετε μια απάντηση. Οι άνθρωποι θα αντιληφθούν το ψέμα επειδή τα λόγια σας δεν θα ταιριάζουν με τη συμπεριφορά σας, και αυτό, θα κάνει τους συναδέλφους σας να σας εμπιστεύονται λιγότερο.
Να είστε ευγενικοί
Τα κακά νέα μπορεί να έρθουν ξαφνικά και είναι εύκολο να είσαι εσύ το πρόσωπο που παραδίδει το μήνυμα ή το πρόσωπο που είναι υπεύθυνο για τα κακά νέα. Μπορείτε να διαφωνείτε αλλά δεν χρειάζεται να γίνεστε επιθετικοί. Αυτό σημαίνει ότι, μπορείτε να έχετε διαφορετική γνώμη από κάποιον άλλο χωρίς να γίνετε εχθρός αυτού του ατόμου. Το κλειδί για να γίνει αυτό, είναι ο σεβασμός. Η διαφωνία δεν χρειάζεται να υψώνει τοίχους μεταξύ των ανθρώπων. Μην υποτιμάτε ή επιτίθεστε στο άλλο άτομο. Εάν πρέπει να επιτεθείτε σε κάτι, επιτεθείτε σε ιδέες, χωρίς να κάνετε προσωπικές επιθέσεις. Διαφωνήστε με μια απόφαση, για παράδειγμα, και όχι με το άτομο που την πήρε. Η διάκριση είναι λεπτή, αλλά κάνει τεράστια διαφορά στις δύσκολες συνομιλίες.
Μην αφήνετε την απογοήτευση να σας ταλαιπωρεί για μεγάλο χρονικό διάστημα
Ανάλογα με το πόσο δυνατή είναι η απογοήτευση, μπορεί να χρειαστεί πολύς ή λίγος χρόνος για να την ξεπεράσετε. Προσπαθήστε να ξεπεράσετε γρήγορα την απογοήτευσή σας. Αποδεχτείτε τι δεν μπορείτε να αλλάξετε σχετικά με την κατάσταση, να την αντιμετωπίσετε και να συνεχίσετε τη ζωή σας.
Δείξτε ότι είστε ανθεκτικοί. Οι συνάδελφοί σας μπορεί να αναμένουν λίγη θλίψη και ένα έξυπνο αφεντικό να αναμένει επίσης, ελαφρές και προσωρινές μειώσεις στην αφοσίωση και στην παραγωγικότητα των εργαζομένων αλλά κανένας τους δεν θα συγχωρέσει, μια απογοήτευση χωρίς ημερομηνία λήξης.
Αν δεν μπορείτε να ξεπεράσετε την απογοήτευση σε εύλογο χρονικό διάστημα, ζητήστε επαγγελματική βοήθεια. Πολλοί εργοδότες συνάπτουν συμβάσεις με παρόχους προγραμμάτων υποστήριξης εργαζομένων που έχουν εκπαιδευτεί για να βοηθούν τους ανθρώπους να επεξεργάζονται τα συναισθήματά τους. Δεν υπάρχει καμία ντροπή να ζητάτε βοήθεια όταν το χρειάζεστε.
Αποφασίστε τι θα κάνετε στη συνέχεια
Ορισμένες απογοητεύσεις είναι εύκολο να επεξεργαστούν και να παραμείνουν στο παρελθόν αλλά άλλες, δεν είναι. Αν αντιμετωπίζετε μια απογοήτευση που αλλάζει τα δεδομένα της ζωής σας, πρέπει να αποφασίσετε τι θα κάνετε μετά από αυτό. Και πάλι, προσέξτε να μην πάρετε απερίσκεπτες αποφάσεις.
Ίσως η απογοήτευση να είναι κάτι που χρειάζεστε λίγο χρόνο για να ξεπεράσετε, αλλά στο άλλο άκρο του φάσματος, μπορεί να χρειαστεί να ψάξετε για μια νέα δουλειά. Μόνο εσείς μπορείτε να αποφασίσετε τι πρόκειται να κάνετε. Συμβουλευτείτε όσους εμπιστεύεστε και πάρτε τις καλύτερες αποφάσεις που μπορείτε.