Μερικοί άνθρωποι αγαπούν τα σκυλιά περισσότερο από τους ανθρώπους, και αυτό το εύρημα έχει υποστηριχθεί από μια μελέτη που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο Northeastern και το Πανεπιστήμιο του Κολοράντο.
Σύμφωνα με τη μελέτη, τα αποτελέσματα υποστηρίζουν ότι τα άτομα που διάβασαν τις ειδήσεις, εξέφρασαν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το περιεχόμενο που σχετίζεται με τα σκυλιά παρά με το περιεχόμενο που σχετίζεται με τον άνθρωπο. Επίσης, παρατηρήθηκε ένα διαφορετικό επίπεδο αντίδρασης και μάλιστα, έντονης αντίδρασης, σε άρθρα σχετικά με σκύλους που κακοποιήθηκαν.
Με αυτά τα ευρήματα, διεξήχθη μια άλλη μελέτη για να μάθουν οι ερευνητές περισσότερα, σχετικά με τη συμπεριφορά των αναγνωστών ειδήσεων. Σε αυτή τη μελέτη, 256 φοιτητές παρακολούθησαν μια ψεύτικη είδηση και τους ζητήθηκε να εκφράσουν τη συμπάθειά τους σύμφωνα με τις ιστορίες που διάβαζαν. Οι φοιτητές διάβασαν ιστορίες για ένα κακοποιημένο κουτάβι ή σκύλο καθώς και για ενήλικες ή για παιδιά που είχαν υποστεί βία.
Τα αποτελέσματα; Οι φοιτητές ένιωσαν περισσότερη ενσυναίσθηση προς τα σκυλιά από ό,τι προς τους ενήλικες. Υψηλά επίπεδα ενσυναίσθησης παρατηρήθηκαν σε παιδιά και κουτάβια. Φαινομενικά, όσο μεγαλύτερος είναι ο άνθρωπος, τόσο λιγότερη ενσυναίσθηση δέχεται.
Αυτές δεν είναι οι μόνες μελέτες που έχουν διεξαχθεί, συγκρίνοντας την προσοχή που προσελκύουν τα σκυλιά έναντι των ανθρώπων. Ένα πείραμα διεξήχθη επίσης, στον ιστότοπο του MSN στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η μελέτη περιελάμβανε δύο εκστρατείες συγκέντρωσης χρημάτων.
Διαβάστε επίσης: Μελέτη δείχνει ότι τα σκυλιά μπορούν να ανιχνεύσουν τον καρκίνο, με ακρίβεια 97%
Η πρώτη εκστρατεία συλλογής κεφαλαίων ανέφερε: “Θα δώσετε £ 5 για να σώσετε τον Harrison από έναν αργό, οδυνηρό θάνατο;” Επισυνάπτεται μια φωτογραφία του Harrison Smith, ενός ογδόνταχρονου άνδρα που διαγνώστηκε με μυϊκή δυστροφία. Η δεύτερη εκστρατεία συλλογής κεφαλαίων χρησιμοποίησε τη φωτογραφία ενός σκύλου.
Όταν ολοκληρώθηκαν οι καμπάνιες, οι περισσότεροι άνθρωποι που έκαναν κλικ ήταν για να δωρίσουν στην εκστρατεία συγκέντρωσης κεφαλαίων για το σκύλο.
Η εκστρατεία σκυλιών έλαβε 230 προβολές ενώ η καμπάνια του 80χρονου έλαβε μόνο 111.
Στα αποτελέσματα της μελέτης MSN, υποστηρίχθηκε ότι οι άνθρωποι τείνουν να νιώθουν συμπόνια, περισσότερο για την αδυναμία, την αθωότητα και την ευπάθεια. Σε σύγκριση με τους ενήλικες, τα σκυλιά και τα ανθρώπινα μωρά δεν μπορούν να προστατευθούν. Σύμφωνα με αυτές τις μελέτες, ίσως γι ‘αυτό τα υποστηρίζουμε περισσότερο.