Το χειροκρότημα διασκορπίζει την ενέργεια. Θυμηθείτε πότε είχατε βρεθεί σε μια πολύ καλή παράσταση. Θυμάστε πότε άρχισε το χειροκρότημα;
Συνήθως είναι η στιγμή κατά την οποία η ενέργεια που έχει δημιουργηθεί από την παράσταση αρχίζει να διασκορπίζεται.
Λένε ότι στην αρχαία Κίνα στο τέλος μια καλλιτεχνικής παράστασης δεν χειροκροτούσαν ποτέ, γιατί ήξεραν πως το χειροκρότημα θα διασκόρπιζε την ενέργεια που είχε δημιουργηθεί από τους καλλιτέχνες.
Έτσι λοιπόν το ακροατήριο έφευγε σιωπηλό, για να πάρει μαζί του την ενέργεια της παράστασης.
Χρησιμοποιώ το χειροκρότημα για να εξυγιάνω ένα δωμάτιο όταν δεν έχω στη διάθεσή μου κάποιο άλλο εργαλείο. Είναι μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος.
Όταν αρχίσετε να «χειροκροτείτε ένα δωμάτιο», χειροκροτήστε μερικές φορές στη γωνία που αρχίζετε τη διαδικασία.
Βεβαιωθείτε ότι το σώμα σας είναι χαλαρό, τα πόδια σας είναι ελαφρώς ανοιχτά, και τα γόνατά σας λυγισμένα.
Χρησιμοποιήστε μικρά κοφτά χειροκροτήματα για να ελέγξετε την ενέργεια και δυνατότερα χειροκροτήματα για να εξυγιάνετε την ενέργεια.
Το χειροκρότημα θα πρέπει να ηχεί καθαρό, ζωηρό και αβίαστο. Αν το χειροκρότημά σας ηχεί πνιγμένο ή άτονο σημαίνει συνήθως ότι η ενέργεια λιμνάζει.
Για να διασκορπίσετε τη λιμνάζουσα ενέργεια χειροκροτήστε συνέχεια από το πάτωμα μέχρι πάνω στο ταβάνι, διαχωρίζοντας τα χέρια σας μετά από κάθε χειροκρότημα.
Ανυψώνετε την ενέργεια του δωματίου καθώς το χειροκρότημά σας πλησιάζει όλο και πιο πολύ στο ταβάνι.
Συνεχίστε να περπατάτε γύρω στο δωμάτιο, χειροκροτώντας ελαφρά μέχρι να φτάσετε στην επόμενη γωνία ή στο επόμενο σημείο που θα νιώσετε ότι η ενέργεια είναι μπλοκαρισμένη.
Αν κάποιο αντικείμενο στο δωμάτιο βρίσκεται σε ακατάλληλη θέση, μπορεί να ανακαλύψετε ότι το χειροκρότημά σας ηχεί πνιγμένο σ’ εκείνο το σημείο. Δεν σημαίνει ότι το αντικείμενο έχει αρνητική ενέργεια. Απλώς μπορεί η συγκεκριμένη θέση να μην είναι η κατάλληλη για το αντικείμενο αυτό.
Προσπαθήστε να το τοποθετήσετε σε άλλο σημείο στο δωμάτιο και χειροκροτήστε ξανά. Μπορεί τώρα να ανακαλύψετε ότι η ενέργεια έχε καθαρθεί.
Απόσπασμα από το βιβλίο της Ντενίς Λιν «Ιερός Χώρος» από τις εκδόσεις Κέδρος