Δέκα τροφές που μας κάνουν χαρούμενους

Δέκα τροφές που μας κάνουν χαρούμενους
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Δεν θα ήταν όνειρο για όλους εάν το φαγητό θα μπορούσε να μας κάνει πιο χαρούμενους, ήρεμους και υγιής;

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι ορισμένα τρόφιμα όχι μόνο λειτουργούν στον εγκέφαλό σας με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε σας κάνουν να νιώσετε πιο ευτυχισμένοι και πιο χαλαροί, αλλά έχουν επίσης παρόμοιες αντιδράσεις στο σώμα με εκείνες που δημιουργούνται από τη λήψη συνταγογραφούμενων αντικαταθλιπτικών, κατά του άγχους .

Ποιες είναι λοιπόν αυτές οι τροφές

1. Αβοκάντο

Η τρυπτοφάνη, ένα απαραίτητο αμινοξύ που χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για την παραγωγή σεροτονίνης – είναι άφθονη σε αυτόν τον καρπό. Τα αβοκάντο είναι επίσης ευεργετικά για το δέρμα, τα μαλλιά και τα νύχια.

2. Μούρα

Τα βακκίνια, τα σμέουρα και οι φράουλες έχουν τις θρεπτικές ουσίες που λέγονται ανθοκυανιδίνες και ανθοκυανίνες οι οποίες βοηθούν στη μείωση της κατάθλιψης και του στρες.

3. Κοτόπουλο

Η βιταμίνη Β12 που βρίσκεται στα πουλερικά βοηθά στην ηρεμία του σώματος.

4. Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο που βοηθά στη μείωση του άγχους και ηρεμεί τους μυς. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει επίσης φαινυλαιθυλαμίνη (PEA), τη χημική ουσία που δημιουργείται από τον εγκέφαλο όταν νιώθετε ερωτευμένος.

5. Ελληνικό γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι γεμάτο προβιοτικά που βοηθούν στη βελτίωση της διάθεσης αλλά και του ανοσοποιητικού συστήματος.

6.Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι είναι γεμάτο με θεανίνη, το οποίο είναι γνωστό ότι μειώνει το άγχος και αυξάνει τη διάθεση. Για να έχετε τα μέγιστα οφέλη, χρησιμοποιήστε ιαπωνικό πράσινο τσάι υψηλής ποιότητας.

7. Σολομός

Με υψηλή περιεκτικότητα σε Ωμέγα 3, αυτό το λιπαρό ψάρι βοηθά στη σταθεροποίηση της διάθεσης, στη μείωση της κατάθλιψης και στη βελτίωση της μνήμης και της εστίασης.

8. Σπανάκι

Καθώς περιέχει υψηλές ποσότητες φολικού οξέος, το σπανάκι είναι γνωστό για τα οφέλη του που αυξάνουν τη διάθεση.

9. Ντομάτες

Το λυκοπένιο – ένα αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στις ντομάτες – καταπολεμά τη φλεγμονή στον εγκέφαλο. Επειδή το λυκοπένιο είναι λιποδιαλυτό, φάτε ντομάτες με λίγο ελαιόλαδο που βοηθά το σώμα να απορροφήσει το λυκοπένιο.

10. Καρύδια

Τα καρύδια είναι γεμάτα με βιταμίνες Β. Αυτές βοηθούν στη διατήρηση της ισορροπίας της διάθεσης, στην καταπολέμηση της κόπωσης, του άγχους, του στρες, της έντασης και της ευερεθιστότητας. Επιπλέον, τα καρύδια είναι πλούσια σε ωμέγα 3 που βοηθούν τον εγκέφαλο να λειτουργεί σωστά και να αποτρέπει την κατάθλιψη.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Ενδιαφέροντα σεμινάρια και μαθήματα