Γιατί είναι ωφέλιμο να διαλογιζόμαστε πριν την μελέτη

Γιατί είναι ωφέλιμο να διαλογιζόμαστε πριν την μελέτη

Έρευνες έχουν δείξει πώς ο διαλογισμός βοηθά στη διαδικασία της εκμάθησης, ισχυροποιεί το μυαλό, η προσοχή ενισχύεται και βελτιώνεται η μνήμη.

Βοηθά επίσης στη βελτίωση της συγκέντρωσης και στην ηρεμία του μυαλού ώστε, να μπορεί κανείς να επικεντρωθεί σε μελέτες ή δραστηριότητες που συνεπάγονται την άσκηση των πνευματικών ικανοτήτων τους.

Παρακάτω θα βρείτε μερικούς καλούς λόγους για τους οποίους, αξίζει να διαλογίζεστε προτού αρχίσετε μια μελέτη.

1. Ο διαλογισμός βελτιώνει την κατανόηση της ανάγνωσης

Ο διαλογισμός πριν από τη μελέτη έχει αποδειχθεί ότι αναπτύσσει την κατανόηση της ανάγνωσης και ενισχύει την ικανότητα να θυμόμαστε αυτά που διαβάσαμε. Αυξάνει επίσης τη συγκέντρωσή σας και μειώνει το στρες και το άγχος. Αυτό σας βοηθά να παραμείνετε συγκεντρωμένοι για μεγάλο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με τον τίτλο της μελέτης που διενήργησε ο Matthew Killingsworth και ο Daniel Gilbert, “Ένα περιπλανώμενο μυαλό είναι ένα δυσαρεστημένο μυαλό” που συχνά, αποσυνδέεται από τις τρέχουσες δραστηριότητες. Η συνέπεια αυτού είναι ότι, αν κάνετε κάτι και σκέφτεστε κάτι άλλο, η συναισθηματική κατάστασή σας δεν θα είναι ισορροπημένη.

Στην ουσία, το επίπεδο συγκέντρωσης ενός ατόμου μεταβάλλεται όταν υπάρχει αποσύνδεση μεταξύ του εγκεφάλου και της τρέχουσας δράσης του. Αν συνεχίσετε αυτές τις ψυχικές ασκήσεις, θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε μια ισορροπημένη σύνδεση μεταξύ του μυαλού και του σώματος σας, αυξάνοντας έτσι την εστίαση και βελτιώνοντας τη συγκέντρωση.

Διαβάστε επίσης: Διαλογισμός για να μην χάνεις την ηρεμία σου

2. Ο διαλογισμός μειώνει το άγχος

Ο φόβος και το άγχος που έχετε όταν μελετάτε για μια εξέταση ή ένα τεστ, αποσταθεροποιεί τη διανοητική σας ισορροπία και καταπνίγει τη σχέση ανάμεσα στο μυαλό και το σώμα σας. Ο διαλογισμός σας βοηθά να χαλαρώσετε. Οι ανησυχίες μπορούν να μειωθούν ή να διορθωθούν σε μεγάλο βαθμό όταν ένα άτομο αναπτύσσει μια σχέση μεταξύ ψυχής και σώματος. Το αποτέλεσμα αυτής της «χαλάρωσης» είναι ότι το μυαλό γίνεται ήρεμο, ανοιχτό και ισορροπημένο. Η μείωση του στρες σας επιτρέπει επίσης, να ζήσετε έναν πιο ξεκούραστο και φιλικό τρόπο ζωής.

3. Ο Διαλογισμός βελτιώνει τη διατήρηση της μνήμης

Η πτώση της λειτουργίας του εγκεφάλου και η απώλεια μνήμης είναι συχνές παρενέργειες που έρχονται με τη γήρανση. Έρευνες έχουν δείξει ότι αν ασκείτε τακτικά το νου σας, η μνήμη και η νοημοσύνη σας θα παραμείνουν σημαντικά πιο δυνατές. Ο διαλογισμός ενισχύει την πνευματική εγρήγορση και βοηθά επίσης, στη μείωση της απόσπασης της προσοχής και στην αύξηση του επιπέδου συνειδητοποίησης.

Οι σπουδαστές που ασχολούνται με την προσεκτική δραστηριότητα κατάρτισης ή ασκήσεων μυαλού μπορούν να αποκτήσουν μια πληθώρα πλεονεκτημάτων, από την αυξημένη προσοχή, τη μειωμένη ανησυχία και την καθαρότερη και πιο ελεγχόμενη ψυχολογική κατάσταση ώστε, να αυξηθεί η αυτοπεποίθηση και η δραστηριότητά τους. Η ελευθερία από το άγχος αυξάνει την ευτυχία και βελτιώνει τις σχέσεις. Αυξάνει επίσης, την αξία της μαθησιακής διαδικασίας και εγγυάται μια καλύτερη και πιο ευτυχισμένη ζωή.

Πηγή

7 Shares
Share
Tweet
WhatsApp
Share
Email