Δεν είναι κάτι συνηθισμένο να βλέπεις έναν άστεγο να αλλάζει τόσο δραματικά την κατάστασή του και να γίνεται δισεκατομμυριούχος.
Κι όμως, ο 73χρονος συνιδρυτής της εταιρείας φροντίδας μαλλιών John Paul Mitchell Systems και των κορυφαίων Patron Spirits, John Paul Dejoria κατάφερε να κάνει ακριβώς αυτό και η περιουσία του να να φτάνει, σήμερα, τα 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο δισεκατομμυριούχος θυμάται ότι είχε δώσει μία δεκάρα στο Στρατό της Σωτηρίας όταν ήταν έξι χρονών και ζούσε στο Λος Άντζελες. Η μαμά του είπε:
«Μπορεί να είσαι φτωχός, αλλά υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι λιγότερο τυχεροί από εσένα που ακόμα και το λίγο βοηθά».
Αυτές οι λέξεις χαράχτηκαν βαθιά στο μυαλό του Dejoria γι’αυτό και δεν σταμάτησε ποτέ να βοηθάει τους λιγότερο τυχερούς από αυτόν, ενώ παράλληλα, ίδρυσε το Ίδρυμα για την Αγάπη και την Ευτυχία της JP όπου συγκεντρώνει χρήματα για την προστασία του περιβάλλοντος, τη βοήθεια των φτωχών και την προστασία των δικαιωμάτων των ζώων.
Διαβάστε επίσης: Παγκόσμιο Βραβείο 1.000.000 δολαρίων, στον καθηγητή από την Κένυα που δίνει το 80% του μισθού του στους φτωχούς
Ο Dejoria λέει ότι υπήρχαν τρεις κανόνες που ακολούθησε στην πορεία του προς την επιτυχία και δεν διστάζει να τους μοιραστεί με τους συνανθρώπους του, όπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα cnbc.com.
Κανόνας 1ος: Να είστε πάντοτε προετοιμασμένοι για την απόρριψη
Καθ ’όλη τη διάρκεια της καριέρας σας θα περάσετε από την απόρριψη, επισημαίνει ο DeJoria. «Θα χτυπήσετε πολλές πόρτες και πολλοί θα σας την κλείσουν. Θα υπάρχουν άνθρωποι που δεν συμπαθούν το προϊόν σας, την εταιρεία σας ή εσάς. Είναι σημαντικό να το καταλάβετε από την ημέρα που θα ξεκινήσετε την επιχείρησή σας. Για να έχετε επιτυχία, πρέπει να παραμείνετε τόσο γεμάτοι αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό στην πόρτα Νο 59 όπως ακριβώς ήσασταν στην πόρτα Νο1. Αν το κάνετε αυτό τότε, η απόρριψη δεν θα σας πληγώσει αλλά θα σας βοηθήσει να γίνετε πιο ανθεκτικοί.
Κανόνας 2ος: Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι το καλύτερο που μπορεί να είναι.
Ο DeJoria είναι ανένδοτος στο θέμα της ποιότητας και της προσπάθειας ώστε το προϊόν ή η υπηρεσία σας να είναι όσο γίνεται καλύτερη και να προσπαθείτε να βελτιώνεστε συνεχώς. Όπως εξηγεί και για τη δική του εταιρεία « εργαζόμαστε σκληρά για να αναπτύξουμε ένα προϊόν παγκόσμιας κλάσης, αυτό που θέλουν οι καταναλωτές». Αυτό το είδος σκέψης σας δίνει περισσότερες πιθανότητες για να επιτύχετε.
Κανόνας 3ος: Το να κάνετε το «καλό» είναι καλό για σας – και για την επιχείρησή σας.
Μια επιχείρηση δεν πρέπει να σκέφτεται μόνο το δικό της καλό. Πρέπει να δεσμευτεί να βοηθάει αμέσως τους άλλους. «Βοηθώντας τους άλλους, δημιουργείτε μελλοντικούς πελάτες και εμπνέετε την αφοσίωση των εργαζομένων» εξηγεί. «Οι πελάτες, επίσης, επιθυμούν να συμμετέχουν και να συνεργάζονται με ανθρώπους και επιχειρήσεις που αφιερώνουν χρόνο για να βοηθήσουν άλλους, να σώσουν τον πλανήτη και να κάνουν τη διαφορά».
Το είδαμε στο cnbc
Credits φωτογραφίας: David Orrell | CNBC